HANNAMARTINA

SÖMNTUTA

Publicerad 2013-12-14 21:14:46 i ALLMÄNT,

Ska bara skriva ett kort inlägg innan jag somnar igen. 
När vi kom hem från mammas jobb så var jag rätt trött så jag tog på mig myskläder och la mig i sängen, kollade på tv och sen lite på mobilen. Visste inte riktigt vad jag skulle göra. Så jag la mig ner en stund för att vila. Klockan var väl va fem. Jag vaknade nu. Haha, behövde sova verkar det som. Jag är väl ute helt frisk, både Johan och Frida är jättesjuka. Och jag har ju varit förkyld ett så det har väl blivit lite värre. Men jag försöka somna om nu. Ska dricka lite mjölk och äta lite russin. Men vi hörs imorgon! Och då är det tredje advent! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela