HANNAMARTINA

PARTY LÖRDAG

Publicerad 2013-12-14 11:33:03 i ALLMÄNT,

...nej. Inte party lördag, utan plugga lördag. Usch o fy o blä! Men det måste göras. Har Kemiprov och franskaprov på tisdag. Gud bevare mig, hur ska detta gå?! Alltså kemiprovet känns faktiskt bra, men franskan däremot- NEJ! Jag ska kunna fyra modala verb (orkar inte förklara vad det är) i fem tempus. Jag orkar inte. Provet går ut på att man på första delen ska få en text på svenska med de modala verbet understrukna och sen ska man översätta hela den texten till franska och sätta alla modala verb i rätt tempus... Och sen andra delen så var det något med att skriva in rätt tempus på rätt plats eller nått sånt. Usch. Nej franska är svårt! För svårt. 

I alla fall, jag bestämde mig igår för att följa med mamma till jobbet för hon jobbar helg denna helgen eftersom det är jul snart och hon är ledig. Så då gick jag upp sex imorse och följde med henne. Så jag har pluggat sen halv åtta. Hoppas hon kommer med lunch snart, jag är hungrig :( jag är redan helt slut i huvudet... Usch! Nej ikväll ska jag belöna mig själv med film och godis! Längtar! :D 

Kommentarer

Postat av: Viveca

Publicerad 2013-12-14 17:13:14

Hej lilla söta plugghäst!

Har kollat Musikhjälpen några gånger och väntar oss hela tiden att se dig vinka där till oss!
Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela