HANNAMARTINA

NEW YEAR OUTFIT

Publicerad 2013-12-31 15:59:03 i

Tänkt visa vad jag har på mig idag. Ganska svart klädsel men kjolen har blått glitter på, vilket matchar mina naglar. Så har jag ringar och mitt Martina halsband. Manskap enkel outfit men ändå fin! 
Jag fick en nyårspresent av mamma. Det var två stycke Isadora Wonder Nail nagellack!! Ska ta kort på dem senare och visa. Kanske blir imorgon eftersom det är mörkt ute redan och bilderna blir dåliga. Men de var sååå fina! 
Nu har jag 98 stycken nagellack... ja jag är besatt ;) 2 kvar till 100. Får se till att köpa två stycken när jag kommer hem, haha!! Nu ska kommer resten av gästerna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela