HANNAMARTINA

NÄST SISTA DAGEN PÅ ÅRET

Publicerad 2013-12-30 17:09:41 i ALLMÄNT,

Allt var allmänt spontant idag förutom att jag skulle packa och sånt. 
Men helt plötsligt skulle jag in till stan för att möta upp Olivia. Skulle följa med henne och byta ett par byxor. Vilket tog mer än tre timmar, inte direkt vad vi hade planerat. Men när vi väl hade kommit in till stan så hade hon fått med sig fel kvitto så då fick vi åka hem till henne och hämta rätt kvitto. Sen åkte vi inte till stan igen och helt pllötsligt skulle alla gå av för spårvagnen skulle tydligen inte köra mera. Så vi fick gå till affären iställer för det var lång tid kvar tills nästa spårvagn skulle komma. Så efter vi bytt byxorna så bestämde vi oss för att åka till linné och köpa frozen yoghurt. Sååååå gott! Det var mycket folk, så vi gick för att sätta oss på något annat ställe, så hitta vi trappuppgången som vi satt i för ett år sen. Så vi gick in där och då var det en tant som spionerade på oss för hon ville inte att vi skulle sitta där. Men hon kunde inte säga det själv, så hon bad en kille fråga oss varför vi satt där. Så pratade hon med en annan tjej om att vi satt och hon pratade inte tyst heller så vi hörde allt hon sa. Så tillslut gick vi. Jag hade sån lust att säga till henne! De hade haft massa inbrott i källaren tydligen och hon trodde att vi skulle göra inbrott- hur då liksom? Jag hade en liten väska och Olivia hade en påse. Jag velat säga till henne vi inte gör sånt och att om hon hade något att säga så kunde hon säga det till oss. Hur svårt kan det vara?! Önskar att jag hade sagt till henne. 
Sen när vi hade gått därifrån och satt oss på vagnen, så var det stopp från Domkyrkan till Brunnsparken, så vi fick sitta och vänta. Tillslut kom vi vidare. Så allt tog i princip dubbelt så lång tid! Men vi hade väldigt roligt i alla fall och det är ju huvudsaken. 
Och nu får jag inte träffa Olivia förs nästa år ← åhh alltså sånt hatar jag. Jag vet att jag skrev det själv, men det var bara för att visa. Visst blir det ett nytt år, men det låter så konstigt och säga: "Vi ses nästa år" (vilket är om 2 dagar). Ville bara påpeka det, haha... :)
 
Ikväll tänkte jag titta lite på Grey's Anatomy, för jag har bara 5 avsnitt kvar på säsong 3. Nu kommer det säkert vara ett jättespännande slut och så får jag vänta länge innan jag kan börja kolla på säsong 4. 
Sen tänkte jag börja kolla på fler serier. För det är många serier som jag har sett något avsnitt på och tyckt att det varit jättebra, men inte kollat på hela serien. Men jag ska göra det. Får passa på att göra det innan skolan börjar, för då hinner jag ju inte titta lika mycket. Nu ska jag fixa lite grejer och duscha och lite sånt. Vi hörs lite senare säkert... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela