HANNAMARTINA

MEN ÅHHH

Publicerad 2013-12-04 17:51:08 i ALLMÄNT,

När jag hade tänkt att blogga jättebra och sånt idag, så bara glömde jag helt bort det och kollade på filmer istället  haha, alltså hade jag en produktiv dag idag, hehe.......
Min dag har i alla fall sett ut såhär: Jag vaknade och gick upp ca kvart över nio. Åt frukost och kollade på tv, sen gick jag ut med Karlsson. Så kom jag hem och så kollade jag på The Princess Diaries och sen Sweet Home Alabama, två riktigt bra filmer. Måste se The Princess Diaries 2 också, tror aldrig att jag har sett den. 
Så kom Sofia hit och pratade lite och gick ut med Karlsson och sen skulle hon hem :( 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... har verkligen aning om vad jag ska göra. Kommer säkert bli så att jag sätter på en film till hehe... Men ibland behöver man bara ligga i sängen och mysa och ta det lugnt. Det är så skönt! Dagen har dock gått liiiite för fort känner jag, men nu är det ändå snart helg, så det gör inte så mycket. 
Imorgon så börjar jag 12, för jag har ingen svenska- vilket är väldigt skönt med ännu en sovmorgon! 
Nu ska jag kolla på film, HAHA! 


Några få bilder från morgonpromenaden! Solen värmde i den kalla vinden :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela