HANNAMARTINA

MELLANDAGSREA

Publicerad 2013-12-26 22:44:00 i ALLMÄNT,

Nu ligger jag här i min säng och jag tänkte läsa lite snart och sen sova. Idag har jag varit på mellandagsrean (som startade idag) med Sofia. Det va inte så jättemycket folk först (vi kom dit 10), men sen kom det mer och mer folk. Det var i alla fall jättemysigt. Jag köpte en del grejer som jag jag tänkte visa upp i helgen. För imorgon ska jag till Frölunda torg en sväng bara för att ha något att göra och för att jag blir lite shopping galen när det är rea, haha! 
Men så ni vet att det kommer ett inlägg med allt har köpt. 
Imorgon eftermiddag ska jag hem till Olivia och vi ska ha myskväll med massa filmer, godis, chips och cola och bara mysa tillsammans. Sånt är så himla mysigt att göra med en vän. Och jag ska även sova där, så det blir ju hur kul som helst! ❤️

Lovet går väldigt fort tycker jag. Har redan varit ledig i en vecka. Och det har gått alldeles för fort! Men jag ska verkligen njuta av det som är kvar för det är ju ändå nästan två veckor kvar av lovet. Men det går ju som sagt så fort! 
På lördag har jag inget speciellt planerat, kommer nog bara vara hemma och ta det lugnt, sen på söndag ska jag äta brunch hos pappa och vi ska byta julklappar. Sen så kanske jag kan träffa Annie efter det- för vi skulle ses i helgen sa vi. Jag träffade nämligen henne på stan idag. På måndag händer väl inget speciellt och på tisdag så är det nyårsafton som ska firas med vänner till familjen och efter det kommer vi hem och packar om. För då bär det av till Branäs för skidåkning! Men just nu set det lite ostadigt ut angående det för att det är ju en mycket varmare vinter i år så det är inte så mycket snö där och det känns det lite ovärt att åka dit när det bara är några backar av jättemånga backar som är öppna. Så vi får väl se hur det blir med det. Men förmodligen åker vi ändå, för det ska börja snöa lite där nu. Men nu ska jag läsa och sen sova för jag är så trött! Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela