HANNAMARTINA

LISTA FÖR 2013

Publicerad 2013-12-31 18:34:30 i ALLMÄNT,

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 

Nja, inget stort i alla fall. Jag bytte skola för första gången själv.
Jag åkte skidor för första gången i hela mitt liv (mellan slutet av 2012 och början av 2013). Det var svårt, men gud så roligt det var! Den känslan när man kom in efter en hel dag i backen och tog av sig pjäxorna- man hade ont överallt men det var underbart. Det var skön smärta. Man hade hållit igång en hel dag och var helt slut men det var sååå kul! 

Hur har ditt 2013 varit? 

Jag tycker att det har varit väldigt bra. Det har hänt både bra och dåliga saker. Men mest bra saker och det överväger såklart de dåliga sakerna. Jag har träffat nya härliga människor, gått ur grundskolan, rest, åkt skidor för första gången (mellan slutet på 2012 och början på 2013), varit med alla mina underbara vänner, börjat gymnasiet och massa annat. Det har varit ett väldigt roligt och händelserikt år! 

Blev du kär i år?

Ja, det blev jag. Men det är jag inte längre. 

Vilket datum från. 2013 kommer du aldrig glömma?

*Skolavslutningen- glädjen och sorg. Men vi hade så roligt! Underbar klass!
*Första dagen på gymnasiet. 
*18 februari- då blev jag kär. 
Sen är det massa andra datum som jag aldrig kommer glömma heller. 

Vad är din största framgång under 2013?

Jag vet inte. Jag tror inte att jag hade någon speciell framgång. 

Bästa köpet? 

Oj, vad har jag köpt i år? Bästa köpet som jag köpte själv var nog... min byxdress och ett par slappa byxor som jag köpte på Marstrand när jag var där med Annie. Bästa köpet som jag fick var nog när jag fik min vita iPhone. Den fick jag i april. Jag hade en svart sedan innan men jag ville helst ha en vit så jag blev jätteglad när jag fick en vit. Sen skulle inte Johan ha som vita och det var mycket mer minne i den än i min vita. Så jag bytte den och sålde min gamla. Så jag tjäna lite på det! 

Vad spenderade du mest pengar på?

Presenter i alla former; julklappar, födelsedagspresenter och även några överraskningspresenter (för jag är så snäll, haha) 
Sen har jag väl även spenderat mycket pengar på kläder och saker till mig själv. Men mest presenter.

Gjorde någonting dig riktigt glad? 

Massa saker! När jag och min gamla klass var hos min kompis och badade och sen grillade i slottskogen, sommarlovet; det var så varmt och man kunde bada hela tiden. Super sommar! Det var mycket saker som gjorde mig glad. 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? 

Miley Cyrus nya album tror jag. Hon har ju varit världens snackis detta året. För att hon har förändrats; både sin stil och som musik. 

Vem har du umgåtts med mest? 

Förutom min familj, så har jag nog mest umgåtts med Annie och Olivia. Sen hela min gamla klass eftersom vi sågs i princip varje dag i skolan. Och Sofia, även om vi inte har kör varandra så länge så har vi ändå umgåtts mycket.

Har du haft ett förhållande under 2013?

Nej, det har jag inte haft.

Vart reste du under 2013?

Utomlands: så var jag i Köpenhamn med Annie och på Rhodos med familjen och vänner till oss. 
Sen i Sverige har vi ju varit på massa olika öar i skärgården. 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? 

Nu rockar vi detta året! Det ska bli ett bra år, leva livet och ha roligt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela