HANNAMARTINA

JULDAGEN

Publicerad 2013-12-25 14:54:45 i ALLMÄNT,

Ja, julafton gick över fort... Men det var jättemysigt och alla var glada! 
Fick massa fina julklappar, åt massa julmat och sov länge idag för jag var helt slut efter igår. 
Idag har jag fixat lite i mitt rum, möblerat om lite i några lådor nu när det ska ner med flera grejer och sen var vi och slängde allt skräp från igår. Nu ska jag bara ta det lugnt, mamma kommer hem från jobbet snart. Senare så ska vi hem till Johans syster och hennes familj och umgås lite och kanske äta? Det vet jag inte. 
Och imorgon ska vi till Johans föräldrar och sen efter det ska jag kanske till pappa en sväng på fredag. Och antingen innan vi ska till Lilian och Roger eller innan jag ska till pappa så ska jag och Sofia kanske gå på mellandagsrean i stan :)
Vi har inte bestämt dag ännu bara! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela