HANNAMARTINA

IT'S RAINING

Publicerad 2013-12-27 15:12:57 i ALLMÄNT,

Nu regnar det, igen. Nu har det regnat så länge så när det inte regnade igår så tänkte att det kanske hade slutat, men nej, inte det 
Idag drog jag med Johan och Frida till Frölunda Torg. Vi kollade lite i affärer och åt lite mat. Det var mysigt!
Vi kom väl hem vid ett någon gång. Jag köpte fick med mig lite saker och sen köpte jag även 2 nagellack till Frida. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. 
Ska inte till Olivia förs närmare kvällen... så jag får väl vänta tills hon säger att hon är hemma. 
Det jag ska göra innan jag åker dit är väl att duscha, packa väskan och fixa lite i mitt rum. 
Som sagt kommer mina shopping från igår och idag kommer upp på söndag eftermiddag tror jag, så tar jag allt i ett istället för att göra separata inlägg. 
Försöker få lite inspiration om vad jag ska blogga om- har inte så mycket fantasi just nu... Men det kommer väl hoppas jag! Jag kommer blogga mer idag så vi hörs ju då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela