HANNAMARTINA

I BILEN

Publicerad 2013-12-31 12:00:26 i ALLMÄNT,

Godmorgon! 
Vi är på väg till Dan & Malin nu. Där vi ska fira nyår. Det ska bli mysigt! Jag har målat mina naglar med ett utav mina favoritnagellack! Det är så fint! Jag har visat det förut men det kommer en bild här nedanför ändå. Ska ta bild på min nyårsklädsel sen också. Ska försöka dokumentera hela dagen om det går haha :) hoppas alla får en superbra nyårsafton! Och ett gott nytt år! Har ni några nyårslöften? Jag har inga ännu. Vi får se om jag kan komma på något. Såg en slags tag om några frågor om 2013, som jag tänkte göra senare! 
Visst är det fint?! Det är från Isadora. Nr 750 Polar Nights, favoriten! 
Ps. Mina händer är inte så bleka egentligen, använde en annan effekt på kameran och därför blev det så haha :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela