HANNAMARTINA

GRÅ ONSDAG

Publicerad 2013-12-11 10:48:37 i ALLMÄNT,

Idag är det grått ute, ingen snö... Det måste ju komma snö till julafton! 
Jag ska i alla fall plugga nu. Jag ska plugga matte, svenska, natur och franska. Jag har satt en deadline på mig själv och det är att jag ska vara klar med det jag har sagt att jag ska göra idag. Nu får vi se hur lång tid det tar. Sen ska jag göra julkort också. Mamma sitter just nu bredvid mig och har börjat med sina. 
Senare så är det julkalendern maraton för jag har missat flera stycken, så det är ju självklart att jag måste se dem haha! Har inte kollat på julkalendern de senaste åren för de har varit så dåliga, men denna är faktiskt bra och lite rolig. Till exempel Fredde Granberg är med (han spelar till exempel Ragge i Ronny & Ragge) sen är hon som spelar Filippa Bark- vet inte riktigt vad hon heter egentligen. Men det är hon som spelar Filippa Bark i alla fall och sen är även Björn Gustavsson med. Den är faktiskt bra!
Nej, nu måste jag plugga! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela