HANNAMARTINA

FULL RULLE

Publicerad 2013-12-02 21:26:55 i ALLMÄNT,

Hela dagen har bara flugit förbi! 
Slutade skolan vid 14, och gick hem till pappa och tog ut Pricken, sen myste vi i soffan och jag höll på att somna. Efter ett tag kom Annalena hem och vi gick till Eddies dagis för att möta upp pappa för de skulle på kvartssamtal. Sen åkte vi hem och jag busade med Eddie och så åt vi lite middag och busade lite till. Sen så körde min fader mig hem. Nu ligger jag helt utslagen i min säng- ska sova snart. Börjar tidigt imorgon, men slutar lite tidigare för vi har ingen engelska! Sen är jag ju ledig på onsdag! Uppdateringen blev inte som jag tänkt idag. För tidsinställa några inlägg så det kommet upp lite roliga saker när jag är i skolan. Godnatt! 
Målning av naglar pågår! Återkommer med resultatet! 

Kommentarer

Postat av: Viveca

Publicerad 2013-12-03 13:07:05

Förstår att det är jobbigt med småsyskon! Men tror nog att du tycker det är mysigt också!

Kram Farmor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela