HANNAMARTINA

FANTASTISK DAG! ♥

Publicerad 2013-12-03 19:48:00 i

Trött, men på ett härligt sätt! 
Dagen har varit väldigt rolig! Har flamsat och haft roligt under rasterna/håltimmen, haha! SÅ KUL!
Jag och Madde var nog mest flamsiga och sprang omkring och gjorde massa roliga och knäppa saker. Vi gick på speed verkligen- vet inte riktigt vad som hände haha! 
Sen efter skolan träffade jag upp bästa vännen Olivia! Supermys! ♥ Vi fikade och pratade om massa saker och gick på stan ett tag. Det var hur mysigt som helst! Fortfarande ovant att vi inte går i samma klass... 
Men dagen var hur lyckad som helst! Började med att jag försov mig och hade 20 minuter på mig innan jag behövde gå- men jag hann! Helt otroligt! Så dagen började väl inte så jättebra, gillar inte att stressa, dessutom var jag trött. Men dagen blev bara bättre och bättre. Så är ju superkul! 
Har väldigt ont i halsen nu dock, men det är nog för att vi sprang ute i bara långärmat... oups! Men det blir nog bättre när jag har sovit! 
Är fortfarande på speed och väldigt glad! Så kul när dagen är såååå lyckad! Kan inte beskriva känslan! 
Sen vill jag lämna ett litet meddelande till Sofia ♥
Hoppas du sover gott inatt så du inte blir så trött och mår lite bättre! Tack din goa hejdå kram och pussen på kinden! Om du vill får du komma hit efter föreläsningen imorgon och kolla på film eller något- om du har tid hihi! Puss o kram! :)




Suddiga med härliga bilder från idag i skolan- tagna av Karin, sen är det några bilder från en film hon spelade in på oss hihi. 
Det jag har på mig är:
Harems byxor (såna slappa som bara hänger haha) från H&M // alldeles för stor tröja från Gina Tricot // skor från converse 
 

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-12-03 19:59:35

Ååh det var jätte gulligt av dig och va glad jag blir 💞 du är bäst!👌klart jag kmr förbi😋🌸😊ses imorgon då! Jag kan smsa när jag är på väg 💞🎈🎉

Svar: Hihi, roligt att du blir glad!!! Du är också bäst!!! Va kul, då kanske vi kan kolla på vänner eller något sånt hihi! Vi ses dåå!!! Jippi!!!! Puss <3 <3 <3
Martina Stolt-Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela