HANNAMARTINA

EN VECKA KVAR TILL JULAFTON

Publicerad 2013-12-17 21:16:55 i ALLMÄNT,

Nu är det inte långt kvar! 
Jag kom att tänka på när jag svarade på några frågor på Christmas tagen, att jag knappt kommer ihåg vad vi brukar göra innan gästerna kommer/innan vi åker till släktingar. Jag kommer verkligen inte ihåg vad vi brukar göra förutom att äta frukost, öppna morgonpresenterna och när vi klär på sig. Jag har för mig att alla pysslar med sitt. Och de senaste åren har man ju packat ihop alla presenter inför att vi ska iväg till Johans föräldrar för att fira jul där. Alla syskonen tar med sin famlj och julklappar till Lilian och Roger. Johan har två systrar. Men får väl se vad vi hittar på innan Lilian och Roger kommer till oss. 
 
I alla fall, har bara en lektion kvar i skolan, sen är det lov. För imorgon är jag ju ledig, sen på onsdag har jag svenska, sen ska hela klassen bowla tillsammans och på fredagen ska vi bara mysa i klassrummet med några lärare och sen ska vi ner till Vasakyrkan (där jag döptes!) och ha avslutning. Och på fredag eller lördag (inget bestämt ännu) ska jag följa med Olivia och hjälpa henne julshoppa! Har ett förslag till henne som hon kan köpa till sin pappa, som jag ska köpa till Johan. Hoppas hon kommer gilla det förslaget! :)
Imorgon på min lediga dag, så ska jag upp i tid, äta, gå ut med Karlsson och sen inte till stan och julshoppa lite. Mysigt. Det är bra att komma tid, för det är faktiskt folk som julshoppar på lunchen. Och vid fyra tiden kan man inte vara i stan för det är så mycket folk! På fredag ska jag även passa på att ge Olivia hennes julklappar, annars får hon ju dem efter jul. Lika bra att ge dem i tid! Hoppas hon blir glad! Kom på nu att den ena presenten kanske inte är här hemma.. Men jag tror det, får fråga mamma! 
 
Nu ska jag hitta på något att göra en stund, har bara legat och kollat på tv. Så nu måste jag göra något känner jag. Vi hörs kanske lite senare, annars hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela