HANNAMARTINA

DONE!

Publicerad 2013-12-11 15:52:49 i ALLMÄNT,

Kom precis in med Karlsson. Innan det vart jag färdig med dagens plugg! Gud så duktig jag känner mig! 
Men det är skönt att få allt det gjort. Nu ska jag ha mitt julkalender maraton haha! 
Det är snart helt mörkt ute..
Igår kväll fick jag en påminnelse om att jag inte träffat min Annie (haha ja min Annie, hon är min Annie!) ♥
Usch, det är inte bra!! Jag kan inte komma ihåg när vi sågs sist. Helt ärligt jag kommer inte ihåg när det var. Men flera veckor var det sen i alla fall :( Nej det får vi ändra på! NÄR VILL/KAN DU SES? 
 
Imorgon är det skola igen, vi har svenska, gympa och franska. Ska även gå på mattetstödet. Snart är det helg igen, veckorna går väldigt fort när man är ledig en dagen i mitten på veckan. I helgen så ska vi kolla på film på lördag vet jag, för Johan ville att vi skulle kolla på Hobbit i 3D och sen på söndag ska vi på släktkalas hos min kusin. Annars så händer det väl inte så mycket tror jag. Så får kanske träffa Annie då! 
Nu ska jag dö i sängen med julkalendern! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela