HANNAMARTINA

DECEMBER- 1:A ADVENT

Publicerad 2013-12-01 14:21:38 i ALLMÄNT,





En godiskalender och en chokladkalender som jag ska öppna varje dag + adventspresent som jag får varje advent. Denna advent fick jag ett mini duschset från the body shop med en duschtvål, bodylotion och en skrubb boll :) 

Jag är barnsligt förtjust i godis/chokladkalender! 
Vi har julpyntat lite, men stjärnor i fönstren osv och ikväll ska vi göra julkort som vi alltid gör på första advent. Då lyssnar vi på julmusik och gör kort tillsammans. Nu är det bara snön som fattas- då kommer julkänslor för mig! Det känns "juligare" när snön kommer. 

Sedan imorse har jag pluggat och lyssnat på julmusik. Tog en pause nyss för att äta lite. Nu ska jag plugga lite till. Mamma och Frida är på Frölunda torg och Johan grejer på övervåningen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela