HANNAMARTINA

5 DECEMBER

Publicerad 2013-12-05 21:48:38 i ALLMÄNT,

Det slutade med att jag kollade på 2 filmer till igår... Johan Falk- Spelets Regler och The Devil Wears Prada. Så sammanlagt kollade jag på 4 filmer igår, oupsi! Men det var skönt att bara sitta och kolla på film. 
 
Hoppas eran dag har varit bra! Min dag har varit lång, så jag är väldigt trött. Vi hade gympa, lunch, mattestöd och sen franska. Och när jag kom hem så övade jag inför historia redovisningen och sen kollade jag på The Princess Diaries 2 (den var väldigt bra!) och så duschade jag och nu ska jag öva lite till och sen sova. Hur trött som helst! 
Ute så stormar det för fullt! Snöregnar massor, så det kommer nog vara halt imorgon- så får ta en buss tidigare imorgon eftersom det kan vara förseningar och sånt. 
Nu måste jag plugga vidare så jag får sova någon gång. 
Godnatt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela