HANNAMARTINA

4:E ADVENT

Publicerad 2013-12-22 20:04:01 i ALLMÄNT,

Hej på er!
Det har varit en härlig fjärde advent. I adventspresent fick jag inpackning och hårolja. Superbra att ha ju!!
Dagen har varit väldigt mysi. Annie kom hit strax efter 12, och åkte hem för ett tag sen. Det var roligt att träffas igen, vi pratade, åt pizza och kollade på film- väldigt mysigt!
Mamma har nyss gjort julkola och håller på med skinkan. Jag har städat och fixat lite i mitt rum inför jul och försöker komma på vad jag ska göra imorgon för att inte få tråkigt. Jag vet att jag skrev en massa tips om det, men jag vet inte riktigt vad jag vill göra utav det som står där. Det jag vet att jag vill/ska göra är: måla naglarna, duscha, byta sängkläder, dammsuga + damma och jag ska passa Frida en stund på morgonen. Sen vet jag inte riktigt vad jag vill göra. Mamma jobbar imorgon, så det är bara jag, Johan och Frida. 
 
Jag såg klart säsong 2 av Grey's Anatomy igår. Slutade så spännande och jag vill veta mer, jag kommer inte på något att göra. Jag vill bara kolla på säsong 3!!!!! Men jag har inte fått låna den av Johan än. Får ta det lugnt lite med den serien känner jag. Så jag inte bara sitter framför tv:n hela tiden. 
Nu måste jag hitta på något att göra! Imorgon kan jag vissa upp alla mina adventspresenter som jag har fått, för att visa allt igen och skriva lite om det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela