HANNAMARTINA

WINTER TAG

Publicerad 2013-12-10 20:56:57 i FRÅGOR, INSPIRATION,

1. Favorit vinter nagellack?
Svar: Det måste nog vara ett nagellack som jag har från Isadora. Jag har visat det flera gånger och det är nr 750 och det heter Polar Nights. Superfint! Och det är väldigt vintrigt just för att det är mörkblått med glitter i olika storlekar. 
 
2. Favorit vinter läpprodukt?
Svar: Det är nog mitt läppbalsam från märket Miami om jag inte minns fel, det är säkert helt fel men det är ett läppbalsam som luktar vanilj och det skyddar mot kyla, sol, vind och tar hand om läpparna. 
 
3. Mest använda vinterplagg?
Svar: Jag använder mina tjocktröjor väldigt mycket. Men om jag ska välja en så är det väl min gråa jättetjocka tröja från Hollister. Sååå varm och gosig, får visa en bild på den någon dag. Jag har den hemma, när jag är ute med Karlsson, ska handla eller vad som helst. Inte använt den i skolan så mycket dock. 
 
4. Mest använda vinter accessoar?
Svar: Har egentligen inte direkt någon julaccessoar, så det får bli juliga nagellack som jag har. Den är ju en accessoar för naglarna.
 
5. Favorit vinter doft/ljus? 
Svar: Favorit doft är nog doften av nybakta pepparkakor eller något annat juligt. Favorit ljus är nog mitt ljus från Star Lytes som luktar Strawberry and cream, vill inte tända det för jag vill inte att det ska ta slut. Så jag luktar bara på det. 
 
6. Favorit vinter dryck?
Svar: Varm choklad och chai, jag tycker att chai är juligt för det smakar lite kanel och det luktar jul helt enkelt! 
 
7. Absoluta favorit jul/vinter film?
Svar: Jag kan inte välja en, haha. Så det får bli alla Ensam hemma filmer, Tomten är far till alla barnen, Kan du vissla Johanna (den går varje julafton efter Kalle Anka), Sunes jul (vet inte varför- men de är knäppa och roliga) och sen är det väl fler men inte vad jag kan komma på nu. 
 
8. Favorit jul/vinter låt?
Svar: Som sagt så kan jag aldrig välja en. Så mina favoriter just nu är: Förevigt Nu- Ainbusk, All I Want for Christmas Is You- Mariah Carey, Mistletoe- Justin Bieber, Last Christmas- Wham!, I Wish You A Merry Christmas- Bing Crosby.
 
9. Favorit högtidsmat/godis?
Svar: Helt vanlig julmat är helt gudomligt tycker jag! I godisväg så är det nog polkagrisar, julkola och knäck! 
 
10. Vad är din favorit juldekoration detta året?
Svar: Det är nog min julstjärna som hänger i fönstret. Det finns bild på den längre ned. 
 
11. Vad finns högst upp på din önskelista?
Svar: Jag har inte skrivit någon önskelista detta året för jag vet inte vad jag ska skriva. Jag brukar få väldigt fina julklappar utan att skriva en önskelista. Men något jag velat ha ett tag är en morgonrock, för det är så kallt på morgonen. Men det står nog inte högst upp på min önskelista. Men det finns med. Annars har jag inget speciellt.
 
12. Vad är din planer för jullovet detta året?
Svar: Umgås och fria jul och nyår med familjen. Sen ska vi ju till Branäs i början av nästa år! Såååå kul! Längtar verkligen, jag är så glad att vi åkte skidor i början av detta året för det var något av det roligaste och svåraste jag har gjort! Man är helt slut i kroppen efter en hel dag men det är så kul! Sen ska jag försöka ta igen lite tid med min kära vänner som jag inte har hunnit träffa så speciellt mycket nu under första terminen på gymnasiet. Men det är ju förståligt, eftersom det är så mycket nytt i början och det är mycket att göra och massa prov och sånt. Och när man för en gångs skull inte behöver plugga så ska man iväg på annat eller bara sova haha! Men jag får se till att träffa dem lite! :) Saknar dem ju! 
 
 
 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela